הגדרת יעדים אינטואיטיביים! 10 דרכים חדשות להגדיר יעדים מהמקום האינטואיטיבי שלך!

Date:

כל כך הרבה מאמרים נכתבו על איך להגדיר את המטרות שלך, אבל אם אתה כמו רוב האנשים לפעמים קשה להגיע ליעדים האלה. בעיקר בגלל שאחרי שהגדרנו את המטרות שלנו הם באמת לא חשובים לנו כל כך ואנחנו שוכחים מהם.

הסיבה שאנחנו לא משיגים את המטרות שלנו היא שאנחנו מגדירים אותן ומנסים להגשים אותן ממקום של אי מעורבות מלאה בתהליך האינטואיטיבי שלנו.

אל דאגה… הנה 10 דרכים קלות להגדיר יעדים מהמקום האינטואיטיבי שלך!

ניתן להגדיר את היעדים שלנו באופן אינטואיטיבי על ידי …

1. מקורי לנו! פעמים רבות אנו מציבים יעדים העוקבים אחר הציפיות מהחברה, מההורים, המורים, השותפים והנורמות התרבותיות מבלי להתכוונן לעצמנו כדי לקבל חוכמה עצמית! אם כך תגדיר את המטרות שלך לא יהיה קל לשמור עליהן. המסר האינטואיטיבי כאן הוא לחפור לעומק ולהציב מטרות שהן באמת שלך. חשוב להיות שמחים ומסופקים!

2. נלהב ומעורר השראה עבורנו! בעת הגדרת המטרות שלך להיות נצרך על ידי תשוקה! אתה רוצה לקבל השראה מוחלטת כך שאתה נמשך לכל האירועים שתחווה כדי להשיג את המטרות שלך. זכור שלהתלהבות בחיים מאפשרת להגיע למטרת חייך.

3. הרמוני לתחושת העצמי שלך! כשאתה בודק עם האינטואיציה שלך ראה אם ​​כל המטרות תואמות לאמונות הליבה שלך ולמטרת חייך. סמוך על ההרגשה שאתה נכנס לתוכך כשאתה בוחן את הקשר של המטרות שלך אליך.

4. מציאותי לחלוטין או בר השגה! כשאתה חולם על המטרות שלך אזן את הדמיון שלך עם המציאות, כך שאתה באמת יכול להשיג את המטרות שלך בחיים האמיתיים. בנוסף, להיות מציאותי לא אומר שאתה צריך להתאים את עצמו לאמונות “מקובלות” או למחוק את הדמיון שלך… רק וודא שאתה יכול להשיג אותן באופן אנושי.

5. אידיאליסטית! שילוב האידיאלים האישיים שלך במצבי החיים האמיתיים הוא גם חיוני. התכוונן לאינטואיציה שלך כדי לחקור את המטרות שלך ביחס לדברים הבאים… על ידי כך תגיע לפוטנציאל הגבוה ביותר שלך…

א. כסף ודברים חומריים,

ב. בריאות הגוף, הבית והעולם,

ג. אושר, אהבה, מגע חברתי,

ד. למידה, מודעות, ידע עצמי ו

ה. אחדות, מטרת חיים, ערכים, קדושה.

6. מספיק ספציפי! היה מדויק ומכוון לפרטים בעת הגדרת היעדים שלך. הגדירו איך אתם רוצים להיות מאושרים, להגשים רוחנית וכו’. היותכם מעורפלים יגרום לכם לא לדעת אם ומתי תגיעו ליעדים שלכם!

7. התאמה לשינוי! על ידי שימוש באינטואיציה שלך כדי לפתח את המטרות שלך דמיינו את הדרך הטובה ביותר עבורכם להגשים את המטרה שלכם – לא רק את השיטה.

8. דמיינו, דמיינו, דמיינו! דמיינו את היעדים שלכם כאמיתיים, אמיתיים וכחלק מהדרך בה אתם חיים את חייכם. שוב באמצעות האינטואיציה שלך חפרו לעומק ומצאו מה באמת מהדהד עם מה שאתם מדמיינים!

9. רשמו אותם! כאשר כותבים את היעדים שלך הם הופכים לאמיתיים וסטטיסטיקה מראה ש-95% מהאנשים שכותבים את היעדים שלהם משיגים אותם.

10. מבוצע במסגרת זמן מסוימת! שימוש במילים כמו “יום אחד” יגרום לתהליך האינטואיטיבי שלך לדרך כדי לא להשיג את מה שרצית לעשות. אז קבעו תאריכים, לוחות זמנים וכו’ ותגיעו למטרת חייכם!

זכרו, הצבת יעדים באמצעות שימוש ואמון בדמיון שלכם יסייעו לכם להגיע לחלומות, רצונות, תשוקות ותכלית החיים שלכם… אל תתמהמהו… רשמו את המטרות שלכם באמצעות הנחיות אלו.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

ארבעת ה-C של הגדרת יעדים בקבוצה

מטרות הן דרך מצוינת לשפר את ביצועי הקבוצה. יש...

הגדרת מטרה – “היה נכון לעצמך”

האם אתה מנסה לשקם את חייך? *איפה אתה רואה את...

הגדר יעדים חכמות כדי להצליח

עם מיקוד, אתה יוצר יכולת עוצמתית דמוית לייזר להשיג...

ברגים ואגמים של הגדרת יעד חכמה

מבוא דיברתי עם חבר לפני כמה ימים שהוא מאמן חיים...