הגדרת יעדים חכמה – כתיבת היעדים

Date:

הצעד הראשון הוא להתחיל לפרק את הרצון לצעדים שייקחו אותך לקראת השגת הרצון שלך. אולי יש לך רצונות כל כך עמוקים שפשוט עלול לקחת לך כמה שנים להשיג אותם. למשל 5 שנים. כדי להפוך את זה למוחשי יותר, מומלץ לחלק אותם ליעדים של שנה אחת. יעדי 6 חודשים, 3 חודשים וחודש.

הגדרת יעדים חכמה – מיפוי המטרות שלך

התחל עם היעד לשנה. רשום כמה שלבים שצריכים להיות מיושמים במהלך שנה עד שלוש שנים. אם ייקח לך בערך 3 שנים כדי להשיג את הצעד הגדול הזה, חלק את הצעד הזה ל-3 שלבים כך שהוא יהפוך לאחד מהמטרות שלך לשנה. אולי השנה הראשונה יכולה להיות הכנה ובניית הבסיס למטרה זו. שנית היא להוסיף עוד ושלישית היא לסיים את זה. בדרך זו יש לך שלושה יעדים לשנה.

הגדרת יעדים חכמה מדי חודש

כאשר יעד השנה הראשונה נמצא במקום, תרצה לפרק אותו עוד יותר כדי להבהיר אותו אפילו יותר. בדיוק כמו עם יעד השנה, חלקו אותו ל-2 חלקים ויהיו לכם שני יעדים של 6 חודשים. אותו דבר עם יעדים של 3 חודשים ויעד של חודש אחד.

אני בטוח ששמעת על תוכניות ל-90 יום. ובכן יש להם מטרה.

לפעמים לוקח זמן עד שאתה רואה כמה תוצאות עמוקות. בערך 90 יום, לך תחשוב. כאשר אתה מפרק יעדים בדרך זו נעשה ברור יותר מה אתה צריך לעשות בכל חודש וזו הגדרת יעדים חכמה.

כשתגיע ליעד החודשי תהיה לך תמונה די ברורה על מה לעשות בחודש הקרוב. היעדים שלך לחודש ו-3 חודשים צריכים להיות קצת יותר מפורטים מיעדי 6 החודשים והשנה. מכיוון שזו המפה שלך לאיזו פעולה צריך לנקוט, תרצה שהיא תהיה מפורטת יותר.

מהי הגדרת יעדים SMART?

אני בטוח ששמעת על הגדרת יעדים של SMART, כאשר SMART הוא ראשי תיבות של Specific, Measurable, Attainable, Relevant ומוגבל בזמן. שמתי לב שזה פשוט לא משנה אם אתה כותב אותם עם ראשי התיבות האלה בראש.

אם ביצעת את כל שאר הצעדים כבר תציין זאת. פירקת את זה ליעדים חודשיים ולכן זה ניתן למדידה. מכיוון שזה רצון זה גם בר השגה וגם רלוונטי עבורך. וגם אם יש את זה מדי חודש, זה די מוגבל בזמן. אתה לא חושב?

השלב הבא בהגדרת יעדים חכמות

הדבר הבא לעשות בהגדרת יעדים חכמה הוא לחלק את זה לשלבי פעולה שבועיים ויומיים, כך שתמפו כל יום ותדע בדיוק מה לעשות. וכך יהיה לך בסיס טוב מאוד להגיע לרצונות שלך באמצעות הגדרת יעדים חכמה.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

ארבעת ה-C של הגדרת יעדים בקבוצה

מטרות הן דרך מצוינת לשפר את ביצועי הקבוצה. יש...

הגדרת מטרה – “היה נכון לעצמך”

האם אתה מנסה לשקם את חייך? *איפה אתה רואה את...

הגדר יעדים חכמות כדי להצליח

עם מיקוד, אתה יוצר יכולת עוצמתית דמוית לייזר להשיג...

ברגים ואגמים של הגדרת יעד חכמה

מבוא דיברתי עם חבר לפני כמה ימים שהוא מאמן חיים...