הכוח של הצבת יעדים – היה חכם

Date:

אחת התלונות הנפוצות ביותר שיש לאנשים רבים בנוגע להגדרת יעדים היא שהם פשוט עסוקים מכדי למצוא זמן להגדיר יעדים. אנו נהיים מרוכזים מדי בעבודתנו ולאחר מכן באחריות שלנו כלפי המשפחה שלנו, כך שאנו מקבלים מעט זמן להעשרה אישית מכל סוג שהוא. כל אלה הן נקודות תקפות אבל אם אתה הולך לחיות חיים משגשגים אתה צריך ללמוד איך להשתמש במצבים שאתה מחשיב כמכשולים כמוטיבציה ולא בתור תירוצים. כמשפחה, יש לנו את המטרות האישיות שלנו, יש לנו את המטרות המשפחתיות שלנו ואת המטרות העסקיות שלנו. והם מתפרסמים בתוך הבית שלנו כדי שנוכל לעקוב.

בהתחלה, זה היה קצת לא נוח לחלוק את המטרות האישיות שלנו זה עם זה. אני חושב שזה היה קשור יותר לפחד לא להשיג את המטרה כי עכשיו אחרים מודעים למטרות שלך והם יכולים להטיל עליך דין וחשבון. יש שמחה כשאתה מתכנס כמשפחה ומציב מטרות וזה אפילו יותר משמח כשאתה משיג את המטרות האלה. אם המטרה שלך לא חשובה לך או אם זה לא משהו שאתה מאוד רוצה, כנראה שלא תשיג אותה. מצד שני, אם המטרה שלך אומרת לך הכל, אין שום תירוץ עלי אדמות שיכול לעצור אותך מלהגשים את המטרות שלך. הצבת יעדים צריכה להיות מהנה, מרגשת וחכמה

ספֵּצִיפִי

לרוב האנשים יש מטרות להתקדם, להרוויח יותר כסף, לשפר מערכות יחסים וכדומה, אבל אלו מטרות מאוד מעורפלות. כדי להיות ספציפי, עליך לכלול את הפרטים המלאים של המטרות שלך. רשום משהו כמו, “אני אקודם לנשיא החברה שלי עד (תאריך)” “אני ארוץ 5k בעוד שעה” או “אני אגדל את מערכת היחסים שלי עם בן הזוג שלי על ידי יציאה לדייט כל שבוע.” כלול את השמות, המיקום, הסכום, התאריך וכל שאר הדרוש כדי לאמן את המוח שלך להתחיל לעבוד לקראת המטרה הזו.

מָדִיד

המטרות צריכות להיות ניתנות למדידה כדי שתוכלו לעקוב אחר ביצועיכם. עבור העסק או העבודה שלך, אתה יכול לכלול פרטים כמו מספר השעות שאתה עובד, הסכום שאתה מרוויח, הצוות שאתה מנהל וכו’. במטרה להשיג יותר כסף, אתה יכול לכלול פרטים כמו הסכום אתה רוצה להרוויח, לחסוך או את מספר הנכסים וההשקעות שאתה רוצה להשיג. תמיד יש להצטייד בנקודות ופריטים חשובים שיש למדוד כדי שתוכל להבין עד כמה אתה קרוב להשגת המטרות שלך.

בר השגה לעומת מציאותי

זה בסדר להגדיר מטרות שימתחו אותך מחוץ לאזור הנוחות שלך. ודא שאתה מגדיר יעדים שאתה יכול להגיע אליהם תוך פרק זמן נתון, בתנאי המשאבים והיכולות הנוכחיים שיש לך. ניתן להשיג יעדים מסוימים מהר יותר בהשוואה לאחרים אם יש לך את הכלים והאסטרטגיות הנכונות כבר במקום. כלול תמיד תוכנית אסטרטגית עבור יעדים גדולים.

זמן גרמא

הגדר “קווי חיים” כדי להשיג את המטרות שלך. אנחנו לא אוהבים את המילה דדליין, אנחנו מעדיפים “חבל הצלה”. הישאר ספציפי בעת קביעת לוחות זמנים ולוחות זמנים. לדוגמה, ציין דברים כמו “לבלות לפחות שעה אחת ללא הפרעה בשיחה חיובית עם בן זוגי בכל יום החל ממחר (ציין תאריך מדויק)”. קביעת השעה והתאריך המדויקת תדרבן אותך להתחיל לעבוד על המטרות שלך, במקום לדחות את זה ליום נוסף ולדחות. כמה יעדים יכולים לקחת שנים כדי להשיג, אז עדיף לחלק אותם ליעדים קטנים יותר עם קווי חיים.

הפעל את האסטרטגיות הללו וראה אותך משיג את המטרות שלך בקלות. אתה ראוי להשיג את המטרות שלך אז זכור תמיד להיות חכם תוך כדי ביצוען.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

ארבעת ה-C של הגדרת יעדים בקבוצה

מטרות הן דרך מצוינת לשפר את ביצועי הקבוצה. יש...

הגדרת מטרה – “היה נכון לעצמך”

האם אתה מנסה לשקם את חייך? *איפה אתה רואה את...

הגדר יעדים חכמות כדי להצליח

עם מיקוד, אתה יוצר יכולת עוצמתית דמוית לייזר להשיג...

ברגים ואגמים של הגדרת יעד חכמה

מבוא דיברתי עם חבר לפני כמה ימים שהוא מאמן חיים...