5 הסודות המובילים להגדרת יעדים חכמות מוצלחת

Date:

אם יש דבר אחד שאתה יכול לעשות כדי לעזור לך להשיג כל מה שאתה רוצה בחייך, והדבר הזה יהיה הגדרת מטרות. מחקרים הראו שהגדרת מטרות עובדת וזה עובד מצוין אם אתה יודע להציב מטרות עוצמתיות, מעוררות השראה ומונעות. עם זאת, רוב האנשים אינם יודעים כיצד להגדיר את המטרות שלהם. לכן, אתה הולך לגלות את 5 הסודות המובילים להגדרת יעדים חכמות מוצלחת היום.

אנשים רבים פשוט מציבים את המטרה שלהם ושוכחים מזה. הם חשבו שאחרי שהם הציבו את המטרה שלהם הם יכולים פשוט לשבת ולצפות בטלוויזיה והמטרות שלהם יתגשמו אוטומטית. זה לא אפשרי. זו הסיבה שאתה צריך להשתמש בכוח של הגדרת יעדים כדי לעזור לך להשיג הרבה יותר בחייך. מה שאתה רוצה כאן הוא הגדרת יעדים חכמה, לא רק הגדרת יעדים רגילים ורגילים.

אז האם אתה מוכן לגלות את 5 הסודות המובילים? וודאו שברגע שקראתם את המאמר הזה, המשיכו לקרוא עד הסוף, ואל תפסיקו בחצי הדרך. וודא שאתה נוקט בכל הצעדים המוזכרים במאמר זה. עכשיו, בואו נעכל את הבשר של המאמר הזה…

סוד מס’ 1 – דע מה אתה באמת רוצה

רוב האנשים נכשלים בהגדרת יעדים כי הם לא באמת יודעים מה הם רוצים. היום, אולי יש לך מטרה פיננסית מאוד ברורה, אולי אתה רוצה להרוויח מיליון דולר תוך שנתיים. עם זאת, השאלה היא האם אתה יודע למה אתה רוצה להשיג את זה? לעתים קרובות מדי, אנשים לא יודעים למה הם רוצים להשיג את המטרות שלהם. כידוע, הסיבה היא שתניע אותך, לא המטרה עצמה.

לכן, עליך לוודא שאתה יודע בדיוק מדוע אתה רוצה להשיג את המטרות שלך. אם הסיבה שלך לא ברורה, גם אם יש לך מטרה ברורה, בקרוב תאבד את הדחף שלך להשיג אותה. זה בגלל שאין לך סיבה חזקה להשיג את זה מלכתחילה. הדבר שאתה צריך לעשות עכשיו הוא לגלות מה אתה באמת רוצה לפני שאתה באמת מתחיל. אלה חייך ועתידך; קח את הזמן שלך כדי לגלות מה אתה באמת רוצה בחיים שלך.

אם הרצון שלך למטרות שלך חזק מאוד, איכשהו תשיג את המטרות שלך לא משנה כמה זה נראה בלתי אפשרי. זכור, הסיבה שלך היא שתניע אותך לנקוט בפעולה הדרושה כדי להשיג את המטרות שלך.

סוד מס’ 2 – הגדר יעדים ברורים וספציפיים

לאחר שגילית מה אתה באמת רוצה בחייך, יגיע הזמן שלך להגדיר את המטרות שלך. אני מאמין שאתה יודע להגדיר את המטרות שלך. לא ניתן להגדיר יעדים ללא עט ונייר. אז תתכוננו עם עט ונייר. תחשוב מה אתה באמת רוצה, ואז רשום אותם. מטרה בלי לכתוב אותה היא לא מטרה, היא חלום. אתה חייב לרשום את המטרה שלך.

דבר נוסף הוא זה; המטרות שלך חייבות להיות ברורות וספציפיות ככל האפשר. למה? הסיבה לכך היא שככל שהמטרות שלך ברורות יותר, כך המוח שלך ייצור אסטרטגיה קלה יותר להשגתן. רשום כל פרט ופרט על המטרות שלך. לדוגמה, אם המטרה שלך היא לרכוש מכונית ספורט, וודא שאתה יודע בדיוק באיזה דגם מדובר, באיזה צבע הוא וכו’.

אם המטרה שלך לא ברורה, קשה למוח שלך להמציא תוכנית להשגתה. בדיוק כמו שאם לא ברור לך מה אתה רוצה בחייך, אתה תהיה כמו כבשה אבודה שעוקבת אחרי הקהל הגדול. אין לך כיוון ברור להתמקד בו ואתה פשוט תעקוב אחרי מה שאחרים עושים. לפיכך, הגדר את זה ברור ככל האפשר. זהו אחד הגורמים החשובים מאוד בהגדרת יעדים חכמה.

סוד מס’ 3 – פתח מומנטום לאחר הגדרת המטרות שלך

זה מה שהרבה אנשים יעשו עכשיו. הם לא מפתחים את המומנטום שלהם אחרי שהם מציבים את המטרות שלהם, וזהו הרוצח מספר אחת מדוע רוב האנשים לא מצליחים להיות מונעים על ידי המטרות שלהם. זהו שלב חשוב מאוד, לאחר שהגדרתם את המטרות שלכם, עליכם לפתח את המומנטום להשגתן. אז איך אפשר לפתח את המומנטום? פשוט מאוד, פשוט בצע 3 שלבי פעולה תוך 72 שעות לאחר הגדרת היעדים שלך.

לדוגמה, אם המטרה שלך היא להחזיק מכונית ספורט, מה שאתה יכול לעשות הוא לבקר את סוחר הרכב המקומי שלך ולערוך נסיעת מבחן. אתה יכול להשיג את החוברות על מכונית הספורט שלך גם כן, ולהדביק אותן על הקיר במקום שבו תוכל לראות אותה לעתים קרובות. חפש באינטרנט מידע נוסף על מכונית הספורט שלך והצב אותה כטפט שלך. אם המטרה שלך היא להשיג חופש כלכלי, למשל, אתה יכול לבקר בכל חנות ספרים ולקנות כמה ספרי עושר, לשלם את הפיקדון עבור סמינרים או קורסים של עושר.

על ידי ביצוע כל אלה, תפתח את המומנטום הראשון שיניע אותך. יש הרבה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לפתח את המומנטום שלך, פשוט קח לפחות 3 ועשה אותם ב-72 שעות. לאחר מכן, המשך לפתח את המומנטום שלך ולשמור על עצמך מונע לאורך כל הדרך. ברגע שהמומנטום שלך הולך, יותר קשה לך להפסיק, זה חוק המומנטום.

סוד מס’ 4 – שים את עצמך על הקו

כדי להשיג את המטרות שלך, אתה חייב לשים את עצמך על הקו. מה שאני מתכוון כאן הוא שאתה חייב לוודא שאין דרך אחרת מלבד להשיג את המטרות שלך. בדרך זו, זה יהיה בטוח שתשיג את המטרות שלך כי יש כישלון הוא לא אופציה יותר. אז איך אתה יכול לשים את עצמך על הקו? קבל מחויבות ציבורית לגבי המטרות שלך.

ספר לכל מי שאתה מכיר על המטרות שלך, ספר להורים שלך, ספר לשכנים שלך, ספר לחברים שלך, ספר לאף אחד. ברגע שעשית זאת, אתה יודע שאין אחר מלבד להשיג את המטרות שלך. המילים שלך התפרסמו, כולם יודעים מה אתה רוצה להשיג וזה הולך לשים אותך במצב שבו כישלון הוא לא אופציה.

תחשוב על זה, אתה לא רוצה שהחברים שלך יצחקו עליך נכון? אז השתמש בהם ככוח להניע את עצמך לעבר המטרות שלך. אני יודע שהרבה אנשים לא מעזים לעשות את זה, כי הם איכשהו משאירים לעצמם נתיב מילוט. אם תעשה זאת, המוח שלך יגיד לך שזה בסדר גם אם אתה לא משיג את מה שאתה רוצה; אתה לא הולך למות גם אם לא השגת את המטרות שלך. זו הסיבה העיקרית שרוב האנשים לא מצליחים להשיג את מה שהם רוצים.

סוד מס’ 5 – הגדר מטרה מעניינת ומתיחה

המטרה שלך חייבת להיות מעניינת וחייבת להיות מטרת מתיחה. מה שאני מתכוון במטרת מתיחה הוא שהמטרות שלך חייבות להיות משהו שאתה לא יכול להשיג רק על ידי עבודה קשה יותר. המטרות שלך חייבות להיות גבוהות ומעניינות. אם הרווח העסקי החודשי שלך הוא $1,000, ואתה מגדיר את המטרה שלך להשיג רווח של $1,200, זה לא יעד מתיחה, זה יעד מצטבר. אתה יודע שרק על ידי עבודה קשה יותר והשקעת זמן רב יותר בעבודה שלך, העלאה קטנה של $200 לחודש היא משימה אפשרית.

מטרת מתיחה היא מטרה שתמתח את דעתך, מכיוון שאינך יכול להשיג אותה על ידי שימוש באסטרטגיות הפשוטות שבהן אתה משתמש כעת. קח את הדוגמה למעלה; אם אתה מגדיר את היעד שלך להשיג רווח חודשי של $5,000, אתה יודע בדיוק שאתה לא יכול להשיג את המטרה הזו פשוט על ידי עבודה קשה יותר או השקעת זמן רב יותר בה. אתה צריך למצוא אסטרטגיות שונות כדי להשיג את זה. לדוגמה, אתה יכול לחפש שותפים להרחבת העסק שלך, להשקיע במחקר ובפיתוח מוצרים או שירותים חדשים וכו’.

סיבה נוספת שאתה צריך שיהיו לך מטרות מעניינות היא שהן יכולות להניע אותך. תאר לעצמך שאתה ישן, איזו מטרה תעיר אותך? האם להשיג רווח חודשי של $1,200 או רווח חודשי של $10,000? כמובן, האחרון יותר מעניין והוא יכול לפצות על קפיצה מהמיטה כשחושבים על זה. לכן אתה צריך לוודא שהמטרות שלך מעניינות וחייבים להיות מסוגלים למתוח את דעתך.

אלו הם חמשת הסודות המובילים להגדרת יעדים חכמות מוצלחת. זכור זאת תמיד, הגדרת מטרות היא בחינם. מכיוון שאתה מתכוון להגדיר את היעדים שלך בכל מקרה, למה שלא תציב אותם גדולים ומעניינים?

אני מאמין שאתה רוצה להציב מטרה מעוררת השראה ומונעת שתניע אותך להשיג את מה שאתה רוצה בחייך נכון? אז פשוט עקוב אחר 5 הסודות כאן, ותשיג את הדברים שהכי רצית בחייך. המסע של אלף ליגות מתחיל מצעד בודד, עשה את הצעד הראשון שלך עכשיו עשה מה שאתה אמור לעשות.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

ארבעת ה-C של הגדרת יעדים בקבוצה

מטרות הן דרך מצוינת לשפר את ביצועי הקבוצה. יש...

הגדרת מטרה – “היה נכון לעצמך”

האם אתה מנסה לשקם את חייך? *איפה אתה רואה את...

הגדר יעדים חכמות כדי להצליח

עם מיקוד, אתה יוצר יכולת עוצמתית דמוית לייזר להשיג...

ברגים ואגמים של הגדרת יעד חכמה

מבוא דיברתי עם חבר לפני כמה ימים שהוא מאמן חיים...