למה להגדיר יעדים לטווח קצר

Date:

הנתון העצוב הוא שרק 4% מהאמריקאים מציבים לעצמם יעדים כלשהם. אתם בטח שואלים את עצמכם “למה להגדיר יעדים לטווח קצר?” אם אתה באמת רוצה להשיג משהו בחיים אתה חייב לדעת לאן אתה רוצה להגיע.

התת מודע דורש פרטים מדויקים של מה אתה רוצה אם אתה לא נותן לו הוראות אז רוב הסיכויים שלא תצליח להשיג שום דבר שווה בחיים שלך. אם אתה רוצה להשיג דברים בחייך שאתה גאה בהם, אז זו הסיבה שאתה צריך להגדיר יעדים לטווח קצר. אנשים ללא מטרות בעצם חיים את חייהם, בלי שום יעד בראש. אנשים הולכים לעבודה שממש לא אכפת להם ממנה, אבל הם מפחדים מדי לעשות משהו אחר בחייהם, יש לך גם אנשים שממשיכים לעשות דברים שהם לא נהנים לעשות אבל אין להם מספיק אמונה בעצמם כדי להעז לצאת ולעשות משהו אחר.

יעדים לטווח קצר יעזרו להגביר את הביטחון שלך וכשתגיע אליהם תתחיל להאמין שתצליח להגיע ליעדים ארוכי הטווח שלך.

התפתחות אישית תלמד אותך איך לשמור על מוטיבציה וחיובית כדי לעזור לך להגיע ליעדים קצרי הטווח שלך. אני מאמין שכל מי שקובע לעצמו יעדים קצרי טווח ומתמיד ויש לו אמונה שהוא יכול להשיג כל מה שהוא מתכוון אליו. למה שלא תציב לעצמך כמה יעדים לטווח קצר ותראה כמה קל ומהנה להגיע אליהם.

ככל שתמשיך להציב לעצמך יעדים לטווח קצר, תתחיל לפתח הרגלים חדשים שיעזרו לשפר את חייך בכל התחומים. אתה תהיה יותר מוטיבציה, מסור, חיובי, ואתה גם תתחיל לפתח את האמונה שלך ולהאמין שאתה יכול ונועד להיות לעשות כל מה שאתה רוצה. אתה גם תלמד את הילדים שלך שאם הם באמת רוצים משהו, אז כל מה שהם צריכים לעשות זה לעבוד לקראת המטרות שלהם והם יתחילו לראות אותם באים לידי ביטוי.

יעדים לטווח קצר יתחילו גם לעזור לך לחיות מחדש כמה מהחלומות האלה שפעם היו לך, אבל מעולם לא היה לך האומץ ללכת אחריהם. אז עשה לעצמך טובה ופשוט הגדר לעצמך כמה יעדים של שלושים יום וראה כיצד חייך ישתנו לטובה. אין לך מה להפסיד והרבה מה להרוויח. אז שב וגלה מה מניע אותך ומה אתה באמת רוצה להשיג. האם אתה רוצה להיות איש מכירות טוב יותר ולהגדיל את המכירות החודשיות שלך, האם אתה רוצה ללמוד שפה חדשה, האם אתה רוצה להרוויח יותר כסף ולמצוא דרך להתחיל להרוויח הכנסה שיורית, האם אתה רוצה להתחיל את הדיאטה הזו שתמיד יש לך דחית או מה שזה לא יהיה שדחית מכל סיבה או תירוץ שנתת לעצמך פשוט לך על זה.

האמינו שאתם יכולים להגיע לכל מטרה שתציבו לעצמכם ותתפלאו מהתוצאות שתשיגו.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

ארבעת ה-C של הגדרת יעדים בקבוצה

מטרות הן דרך מצוינת לשפר את ביצועי הקבוצה. יש...

הגדרת מטרה – “היה נכון לעצמך”

האם אתה מנסה לשקם את חייך? *איפה אתה רואה את...

הגדר יעדים חכמות כדי להצליח

עם מיקוד, אתה יוצר יכולת עוצמתית דמוית לייזר להשיג...

ברגים ואגמים של הגדרת יעד חכמה

מבוא דיברתי עם חבר לפני כמה ימים שהוא מאמן חיים...