הכריז על שנת 2012 כשנתך!

Date:

כמה מההחלטות שלך ב-2011 קיבלת השנה? מדי שנה, מיליוני אנשים מעלים יעדים, גדולים וקטנים, לקראת ראש השנה, אבל 70% מהם ישכחו לחלוטין מהיעדים הנעלה האלה עד מאי. מה שמתחיל ככוונות גדולות יורד במהירות כשמציאות החיים מתחילה. אבל זה לא חייב להיות כך.

החלק שבו דברים מסתבכים הוא לקחת את ההחלטות שלך מהמטרה למציאות. לעתים קרובות, אנשים מציבים יעדים גדולים מדי לשנה ואינם שוקלים למעשה כיצד הם יגיעו אליהם. למרבה המזל, ישנם צעדים שתוכל לנקוט כדי להבטיח שבשנת 2012, היעדים שלך יהפכו למציאות.

תהיה מציאותי. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת הגדרת היעדים שלך הוא לשקול כמה אתה באמת יכול לעשות. אחת הטעויות הגדולות ביותר שאנשים עושים היא להציב את הכוונות גבוה מדי. אמנם זה טוב שיש מטרות גדולות, אבל הן צריכות לכלול גם מסגרת זמן ישימה. אל תנסה לעבור מלהרוויח 1 דולר למיליון בשנה, למשל. זה בסדר להגדיר יעדים ארוכי טווח ואז להגדיר יעד קטן יותר כתוכנית 12 החודשים שלך.

לתכנן מראש. אל תחליט רק מה אתה רוצה ותעזוב את זה. כדי להצליח באמת, אתה לא רק צריך לדעת לאן אתה הולך, אלא איך אתה מגיע לשם. שבו ותכננו את הצעדים השונים הדרושים כדי להגיע למטרה הסופית. זה אמנם לוקח יותר זמן, אבל כשתסיים, תוכל לעקוב אחר ההתקדמות שלך בצורה יעילה יותר. אתה גם תרגיש יותר מוצלח כי תגיע ליעדים קטנים מדי כמה זמן. תסתכל על יעדים שבועיים וחודשיים, כמו גם את השנתי.

דע את המכשולים שלך. לכל אחד יש מכשולים בחייו. כל עוד אתה מוכן אליהם, הם לא חייבים להיות חסמים, רק דברים שאתה צריך לעקוף אותם. חלק מהדברים ניתן לחזות ולגבי אלה, כדאי לנסות למצוא פתרון לפני שאתם עומדים מול האתגר בראש ובראשונה. עבור ההתרחשויות הבלתי צפויות, כל מה שאתה יכול לעשות הוא להכין את הטוב ביותר שאתה יכול, לאפשר קצת זמן נוסף לבעיות פוטנציאליות ולהחזיק בקרן חירום, בתוספת גיבוי אם אי פעם תזדקק לזה. אפילו שיש מישהו שיכול לקחת את הילדים במצב חירום יכול להיות עזרה עצומה וטוב לתכנן מראש.

קבל קצת עזרה. לא תמיד אפשר לעשות דברים לבד. אם אתה נאבק בהשגת החלומות האלה שלך, למה שלא תשקיע בעצמך ותעסיק מאמן לחיים שיעזור לך להגיע לאן שאתה רוצה להיות? זה כמו להשקיע בשיעורים כדי לשפר את חייך ולרוב הרבה יותר מהר. יהיה לך מישהו שייתן לך מבט ברור יותר על הדברים ויעזור לך גם לעבור את הנקודות הקשות.

2012 יכולה להיות שנה טובה אם אתה מוכן. תכננו מראש ואל תפחדו לבקש עזרה.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

ארבעת ה-C של הגדרת יעדים בקבוצה

מטרות הן דרך מצוינת לשפר את ביצועי הקבוצה. יש...

הגדרת מטרה – “היה נכון לעצמך”

האם אתה מנסה לשקם את חייך? *איפה אתה רואה את...

הגדר יעדים חכמות כדי להצליח

עם מיקוד, אתה יוצר יכולת עוצמתית דמוית לייזר להשיג...

ברגים ואגמים של הגדרת יעד חכמה

מבוא דיברתי עם חבר לפני כמה ימים שהוא מאמן חיים...