טיפים להצלחה בנדל”ן Wealth Expo

Date:

טיפים בטוחים שיעזרו לך להפיק את המרב מתערוכת RE — או מכל אקספו לצורך העניין!

בסדר, אז אתה סוף סוף באקספו ואתה מוכן לבעוט בתחת ולתת שמות – ללא כוונה משחק מילים. הנה מה שאתה צריך לדעת ולעשות כדי שהתערוכה שלך תצליח.

היה מוכן

המוטו הקלאסי של הצופים עדיין מתקיים עד עצם היום הזה. לעתים קרובות, תגלה שמעט הכנה מראש יכולה להיות הבדל עצום בתוצאות הרצויות שלך בטווח הארוך.

קחו רגע לחשוב על הדברים שאתם הולכים להזדקק להם כדי להצליח. זה לא אמור להיות מורכב. התחל פשוט לשאול את עצמך מה אתה יכול לעשות כדי לעזור טוב יותר ללקוח שלך. על ידי התמקדות בלקוח שלך, תוכל להמציא פתרונות פשוטים יותר לצרכים שלך.

כמו כן, חשבו כמה אנשים תצטרכו שם אתכם כדי לבצע את המשימה שלכם. לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי עזרה.

דברים אחרים שיש לקחת בחשבון יהיו איזה סוג מידע לקחת עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך וכמה. כמו עם עזרה, לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי. אה, ואל תשכח להביא הרבה עטים!

דבר אחרון – בואו גם אתם מוכנים נפשית. הקפידו להביא אתכם גישה טובה וחיובית. התוצאות שאתה מקבל באקספו יכולות להיות מושפעות מאוד מהגישה שלך. זכור, בדיוק כמו שנפוליאון היל אמר, “מחשבות הן דברים”. תחשוב הצלחה ותהיה לך הצלחה.

להציב מטרות

נשמע פשוט מספיק, אבל תתפלאו כמה אנשים לא עושים את זה. התחשבות במטרות תגדיל מאוד את סיכויי ההצלחה שלך.

ה-RE Expo הוא מקום עבורך ליישם את האומנות שלך בדיוק כפי שאתה עושה בסביבה העסקית הרגילה שלך. אם יש לך יעדים או מכסות שאתה צריך לעמוד בהן בעסק שלך, זה לא אמור להיות שונה באקספו.

חלק את המטרות שלך ליעדי משך האירוע (יומיים לתערוכת RE), יעדי יעד יומיים ויעדי יעד לפי שעה. לדוגמה, יעד משך האירוע שלך עשוי להיות השגת 300 לידים. קח את ה-300 הזה וחלק אותו במספר הימים באירוע. בדוגמה זו נשתמש ב-2, שהוא מספר הימים שבהם מתקיימת תערוכת הנדל”ן Wealth Expo. כעת יש לך 150 לידים בכל יום. כעת חלקו את ה-150 לפי מספר השעות שהאירוע נמשך יום אחד (בדרך כלל 8 – 10 שעות).

המספר הסופי שלך הוא בערך 15-19 לידים לשעה. לפיכך, על מנת לעמוד ביעד האירוע שלך של 300 לידים, עליך לרשום כ-15 עד 19 לידים בשעה. זה די שמרני כשלוקחים את כמות האנשים שבאמת הולכים לתערוכת הנדל”ן – 46,000 ב-2005 עבור לוס אנג’לס לבדה. עשה זאת ותעלה על המתחרים שלך בצעדי ענק.

להיות יצירתי

היו יצירתיים כדי למשוך לידים. תהיו יצירתיים כדי לשמור אתכם על דעתם. אתה לא צריך לעקוב אחרי הקהל. כל אחד מחלק עטים חינם עם שם החברה והלוגו שלו.

תן משטחי עכבר בחינם במקום זאת – עם שם החברה שלך, הלוגו ומספר יצירת הקשר עליהם כמובן! ערכו ציור הגרלה. נניח ש-100 האנשים הראשונים שיירשמו יוכנסו להגרלה כדי לזכות באייפוד בחינם או משהו כזה. תתפלאו איך קצת יצירתיות יכולה להגיע רחוק.

תביא כמה אנשים שאתה צריך כדי לעזור לך

תקבל הרבה יותר הישגים אם יש לך את הכמות הנכונה של אנשים איתך באקספו. כמה אנשים אתה צריך תלוי בגודל הדוכן שלך ובמה שאתה מנסה להשיג באקספו.

זכור שאתה צריך לאכול ולקחת הפסקות שירותים. אם אתה מעשן, סביר להניח שתרצה גם הפסקת סטוגייה. בנוסף לכך, עליך לבצע חיפוש פוטנציאלי, לענות על שאלות, לתת הדגמות, לקחת מידע ליצירת קשר וכו’.

אין מספר קסם לגבי כמה אנשים אולי תצטרך לעזור, אבל אם תיקח בחשבון את האמור לעיל, תמצא מספר שגם יעזור לך להשיג את המטרות שלך וגם קל לניהול. ככלל, טועה בצד הבטיחות. תמיד עדיף להביא אדם אחד יותר מדי לעומת אחד פחות מדי.

התלבש בנוחות

סביר להניח שתעמוד על הרגליים חלק גדול יותר מהיום באקספו. שלא לדבר על כך שאולי אתה גם מסתובב הרבה ומקים חנות ובסופו של דבר הולך הלוך ושוב בין לקוחות פוטנציאליים. כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, זה הולך לגבות את שלו מכפות הרגליים והגב התחתון.

עם זאת, נעל נעלי נעליים נוחות ורכות עם תחתית גומי או נעלי ספורט. אני אישית הייתי נוטה ללבוש נעלי ספורט. אם אתה חייב להקפיד על קוד לבוש ולא יכול ללבוש נעלי ספורט, אז שקול נעלי טניס שחורות. כן, אלו בעצם נעלי ספורט, אבל הן נראות כמו נעליים שחורות רגילות עם תחתית גומי. ריבוקס שחור תהיה הבחירה שלי.

בנוסף לנעלי נוחות, אתה גם רוצה להתלבש בנוחות. אולי תרצו ללבוש מכנסיים מזדמנים, חצאית או דוקרס וחולצה לבנה. חבר’ה, אלא אם כן אתם חייבים, אל תלבשו עניבה, כי כנראה תגמרו לשחרר אותה או להוריד אותה בכל מקרה. ככלל, האופן שבו אתה מתלבש באקספו צריך להתאים לענף שאתה עוסק בו. לכן, אם אתה מציג בתערוכת טכנולוגיה, אז תתלבש לפי איך שהטכנאים מתלבשים.

זכור שאתה תדבר עם לקוחות פוטנציאליים רבים אז אתה רוצה להיראות מקצועי. אתה מייצג את החברה או העסק שלך. התלבשות נוחה ועם זאת נכונה, לא רק תעניק ללקוחות הפוטנציאליים שלך רושם ראשוני טוב, אלא גם תעזור לך לבצע את המיטב שלך.

תחסוך כסף! תשכחו מהשטיח המרופד

רוצה לחסוך קצת כסף מיידית? אז תשכח מהשטיחים המרופדים שרוב מרכזי הכנסים מציעים. אם אתה זוכר לנעול נעליים נוחות, אז אתה לא צריך את השטיח. עם זאת, אם אתה שוכח לנעול נעליים נוחות, אז בהחלט לקבל את השטיח. כפות הרגליים והגב התחתון יודו לך. עם זאת, מכיוון שאתה חכם, אני יודע שתבחר לנעול את הנעליים הנוחות.

הכירו ותברכו אנשים… ואל תשכחו לחייך!

בסדר, אז אתה עומד שם בדוכן שלך ונראה שלקוח פוטנציאלי (וכולם לקוחות פוטנציאליים) הולך לקראתך… מה אתה עושה? נכון, חייך ותגיד שלום! שאל איך אתה יכול לעזור להם, אבל אל תפסיק שם. פתח בשיחה.

הוא או היא נמצאים שם מסיבה מסוימת. הם כבר מוסמכים מראש והם פשוט בשלים לקטיף. תן להם שירות אישי. תן להם סיבה לרצות לעשות איתך עסקים ולא עם אף אחד אחר. עשה זאת ותקבל פרס רב כאשר בסופו של דבר יחתום על השורה התחתונה ובסופו של דבר יפנה אליך את כל השותפים והחברים העסקיים שם. ולחשוב, הכל התחיל בחיוך שלך.

עבדו על הרצפה – לכו אחרי השוק שלכם

עכשיו בואו ניקח את הפגישה והברכה לשלב הבא. מכיוון שהיית חכם מספיק כדי להביא מספיק אנשים לעזור, כעת תוכל לפצל את הצוות שלך לשתי קבוצות; אחד כדי לעבוד בתא שלך והשני כדי לעבוד על הרצפה.

זה נכון, אתה לא רק תאפשר ללקוחות העתידיים שלך להגיע אליך, אלא גם תציב את חברי הצוות שלך באזורים אסטרטגיים בקומת התערוכה. המשימה של צוות הקומה שלך: לפגוש, לברך ולקיים אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים ולשלוח אותם ישירות לדוכן שלך. התוצאה הסופית: עוד לידים מגיעים אליכם.

הביאו את הכלים הטכניים הדרושים לאיסוף מידע ליצירת קשר

כדאי שתהיה לך מערכת כלשהי לאיסוף מידע ואחסון כבר במקום על מנת לאסוף את פרטי הקשר של הלקוח הפוטנציאלי שלך. זה יכול להיות פשוט כמו למלא טפסים מוכנים עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך, באמצעות מחשב כף יד או שימוש בתוכנת מסד נתונים במחשב הנייד שלך. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו.

שימוש ב-PDA נוח להסתובבות, אך ידרוש ממך להיות קלדנית מהירה עם אצבע אחת. איסוף מידע על המחשב הנייד שלך מהיר יותר, אך אינו גמיש כמו מחשב כף יד להעברת מידע ללא צורך להניח אותו איפשהו (זה מחשב נייד, זוכר?). הצעת טפסים מוכנים למילוי הלקוחות הפוטנציאליים משחררת אותך מביצוע משימה זו, אך נוטה לכתיבה בלתי קריא (ולפעמים לא מובנת).

הדבר הטוב בשימוש ב-PDA או מחשב נייד כדי לאסוף מידע הוא שאתה יכול לייצא אותו אוטומטית ל-MS Outlook, LotusNotes ומערכות תוכנות אחרות לניהול אנשי קשר. כך, תחסוך שעות של זמן בעבודת הזנת נתונים.

באופן אידיאלי, תרצה להשתמש בשיטה היעילה ביותר לאיסוף מידע. מה שלא תחליט לעשות, שמור על זה פשוט. אם אינך יכול להחליט, נסה את שלושתם והישאר עם זה שעובד הכי טוב.

אל תשכח לאכול

אתה באקספו. אתה מתרגש. אתה נדלק. הלידים נכנסים כמו נחיל. הבטן שלך מבקשת ממך אוכל, אבל אתה עצבני מכדי לשים לב. אתה מסתכל בשעון שלך ועכשיו 3 בצהריים! לא פלא שכנראה הרגשת עצבנית בשעה-שעתיים האחרונות.

עשו לעצמכם טובה ותאכלו לאורך כל האקספו. הגוף שלך צריך דלק כדי להישאר חד וממוקד. להיות חד וממוקד פירושו שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מקבלים ממך תשומת לב טובה יותר. קבלת קצת יותר תשומת לב ממך עשויה להיות כל מה שהם צריכים כדי לומר לך כן.

תעשה חיים

תערוכות יכולות להיות מפלט מהנה מהסביבה המשרדית היומיומית הרגילה שלך. לצחוק לעיתים תכופות. לפגוש אנשים חדשים. רֶשֶׁת. תהנה מהרגע. לאחר ההופעה, תיהנו מבילוי לילי בעיר. ביצוע האמור יהפוך כל אירוע לחוויה נעימה ובלתי נשכחת.

הירשם מוקדם לתערוכת עושר הנדל”ן הבאה

אני בטוח שכבר הכרת את זה.

הנה לך. יישום הטיפים האלה לא רק יעזור לך להצליח יותר, אלא גם יבטיח לך זמן טוב. השתמש בהם בתערוכת הנדל”ן ותתוגמל עם יותר הרשמות ובסופו של דבר יותר מכירות. — (ג) 2006

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

ארבעת ה-C של הגדרת יעדים בקבוצה

מטרות הן דרך מצוינת לשפר את ביצועי הקבוצה. יש...

הגדרת מטרה – “היה נכון לעצמך”

האם אתה מנסה לשקם את חייך? *איפה אתה רואה את...

הגדר יעדים חכמות כדי להצליח

עם מיקוד, אתה יוצר יכולת עוצמתית דמוית לייזר להשיג...

ברגים ואגמים של הגדרת יעד חכמה

מבוא דיברתי עם חבר לפני כמה ימים שהוא מאמן חיים...