למה להגדיר יעדים – 3 סיבות שהגדרת יעדים עוזרת לך להשיג את מה שאתה רוצה בחיים

Date:

למה להציב לעצמך יעדים? זוהי שאלה פשוטה שהתשובה היא עוצמתית ומשנה את החיים עבורך. אם תתחיל להציב יעדים החיים שלך כפי שאתה מכיר אותם יכולים להשתנות לנצח לטובה.

תאר לעצמך ללכת למכולת כדי לקנות מצרכים לבית שלך למשך השבועיים הקרובים. עכשיו לא שמתם לב למה שאתם צריכים לפני יד או הקדשתם זמן לכתוב רשימה מפורטת של מה שאתם צריכים עבור המשפחה שלכם לפני שהלכתם לחנות. פשוט קפצת לרכב שלך ונסעת למכולת ותפסת עגלה והתחלת לקנות.

ברגע שאתה נכנס לחנות אתה הולך למעלה ולמטה בכל אי ומסתכל ללא מטרה סביבך בתקווה שראיית פריטים שונים בעצמך תגרום לראש שלך לחשוב על דברים שאולי תזדקק או לא.

ואז בסופו של דבר אתה הולך הביתה עם מה שקנית ובסופו של דבר מתוסכל כשאתה מבין שבזמן שניסית להכין ארוחת ערב למשפחה שלך נגמר לך הלחם והחמאה. לא היה מספיק חלב להכנת הפירה. יצאת מרוטב הסלט האהוב עליך ואחד מילדייך אומר לך שאין נייר טואלט.

הייתם יכולים לחסוך לעצמכם כל כך הרבה זמן ואנרגיה ותסכול אם הייתם לוקחים את הזמן להתארגן ולשים לב מה יצא לכם בבית ולערוך רשימה מפורטת.

אתה רואה לאן אני הולך עם זה?

הנה 3 סיבות לכך שהגדרת יעדים עוזרת לך להשיג את מה שאתה רוצה בחיים.

1. בלי להגדיר יעדים החיים שלך יהיו דומים מאוד לחוויית קניות מצרכים הזו מאוד לא מאורגנת ומתסכלת ואין לך מושג מה אתה רוצה או צריך בחיים. אתה פשוט נותן לחייך להיתפס בזרימה של כל מה שמסביבך וכל מה שקורה בחייך קורה במקרה בין אם זה מה שאתה רוצה לעצמך או לא. זה יכול להוביל אותך לתחושת כעס, אכזבה ואפילו דיכאון.

2. הגדרת יעדים עוזרת לך להשיג את התוצאות הרצויות בחייך על בסיס יומי, חודשי ושנתי ורחוק אל העתיד. כאשר אתה מתחיל לשים לב ולשים לב היכן אתה נמצא ומה אתה רוצה לעצמך בתחומי הבריאות שלך, מערכות יחסים, כספים וכו’ אז יש סיכוי גבוה יותר שתגיע אליהם.

3. הצבת יעדים תעזור לשמור אותך מאורגן ותיתן לך חזון ברור לאן אתה הולך בחיים. זה שומר אותך על המסלול כך שאתה לא הולך לאיבוד בדרך ועוזר לשמור אותך ממוקד בתוצאה הסופית.

אני מקווה שאתה יכול להבין מדוע הצבת יעדים היא חלק חשוב בהשגת מה שאתה רוצה בחיים.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

ארבעת ה-C של הגדרת יעדים בקבוצה

מטרות הן דרך מצוינת לשפר את ביצועי הקבוצה. יש...

הגדרת מטרה – “היה נכון לעצמך”

האם אתה מנסה לשקם את חייך? *איפה אתה רואה את...

הגדר יעדים חכמות כדי להצליח

עם מיקוד, אתה יוצר יכולת עוצמתית דמוית לייזר להשיג...

ברגים ואגמים של הגדרת יעד חכמה

מבוא דיברתי עם חבר לפני כמה ימים שהוא מאמן חיים...